Katharina Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Noen som vet om en bra nettbutikk som selger bra utstillingsbånd. .? Gjerne med perler.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Pointdal hundeutstyr lager fine utstillingsbånd med eller uten perler [emoji4] http://facebook.com/Pointdal/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Nå skal jeg drive litt selvreklame (som jeg egentlig ikke liker), men jeg lager utstillingsbånd, som du finner på nettbutikken, og jeg kan også lage en god del på bestilling dersom man ønsker en type jeg ikke har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Jeg lager mine egne Ikke så hjelpsomt i kjøpesammenheng kanskje, men jeg liker å lage de selv. Da får jeg både fargen og lengden jeg ønsker. Så synes jeg det er litt moro å lage egne da. Jeg lager bare kobbelet, for jeg liker å bruke snakechains på hundene. Ellers har du vel fått to fine alternativer over her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 4. September 2016 Rapporter Share Skrevet 4. September 2016 På 3.9.2016 at 0:00 AM, Snøfrost skrev: Jeg lager mine egne Ikke så hjelpsomt i kjøpesammenheng kanskje, men jeg liker å lage de selv. Da får jeg både fargen og lengden jeg ønsker. Så synes jeg det er litt moro å lage egne da. Jeg lager bare kobbelet, for jeg liker å bruke snakechains på hundene. Ellers har du vel fått to fine alternativer over her. Hvordan lager du de og hva lager du av? Jeg kunne tenkt meg å lage et halvstrup med "stopper" til Blitz, men vet ikke hvordan. De jeg får kjøpt på dyrebutikken er håpløse, for de glir opp med en gang og faller ned på nakken hennes.... :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. September 2016 Rapporter Share Skrevet 4. September 2016 Jeg har kjøpt flere på Original Show leads. Ikke 100% fornøyd med det som er integrert halsbånd, men de jeg bruker sammen med kjetting er supre. Får de da akkurat slik jeg vil ha dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts