Meikaa Skrevet 23. August 2016 Rapporter Share Skrevet 23. August 2016 Det begynner å bli noen år siden jeg var aktiv på forumet nå, jeg hadde BC blandingen Laika og Huskyblandingen Fenris om noen husker så langt tilbake. Medlemskontoen jeg hadde da ser ut til å ha blitt slettet men nå er jeg altså tilbake! Denne gangen med selskapshund; Bichon Friséen Idéfix! Idefix er 9,5 uker idag og en ball av lykke, kjærlighet og prajatenner. Vi bor i Oslo og vil nok etterhvert være med på både treff, treninger og kurs. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 23. August 2016 Rapporter Share Skrevet 23. August 2016 Velkommen tilbake Søt hund, med herlig navn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 26. August 2016 Rapporter Share Skrevet 26. August 2016 Kjempekult navn! Skal si det passet godt Gratulerer med valp, kjempesøt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts