Belgerdama Skrevet 18. August 2016 Rapporter Share Skrevet 18. August 2016 Hei alle der ute. Jeg har lånt et typ Kela stålbur av min venninde som har litt rust og sku hatt seg en liten tanke lakk også. Mer det noen som har råd til hvordan man pusser ned og ordner dette?? Kan jeg pusse med sandpapir og kjøpe lakk på Biltema eller er det noe spess dere anbefaler? Tusen takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. August 2016 Rapporter Share Skrevet 18. August 2016 Hør med de som har laget buret om hva de anbefaler? Jeg gjorde det med mitt Aluconsultbur. Jeg tenkte ikke på det først og så etter brukte bur siden mitt ikke fikk skikkelig plass i bilen - men de ordnet det for meg! Veldig fornøyd. ... beklager at jeg ellers ikke kan svare helt på spørsmålet ditt om hva du eventuelt kan bruke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 18. August 2016 Rapporter Share Skrevet 18. August 2016 ikke sanpapir men det er noe rustløsner ohdå lakke på nytt. Thorshov bilrekvesitta har noe som passer eller lignende butikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 18. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2016 Takk for svar begge to. Skal høre på Biltema som er den nærmeste her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. August 2016 Rapporter Share Skrevet 19. August 2016 Jeg har 17 år gammelt Kelabur som naturlig nok har rustet en del.Det jeg gjorde var å kjøpe en grov børste, stål eller lignende, husker ikke helt. Børstet på de verste stedene. Så tror jeg at jeg sprayet med noe som skal holde rust vekk. Til slutt kjøpte jeg en boks med svart spraylakk på Biltema og lakket i vei. Det holdt ikke fryktelig lenge, men buret så nesten nytt ut et år eller to før det begynte å flasse av igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 20. August 2016 Rapporter Share Skrevet 20. August 2016 Hamerlakk eller Hammerite eller hva det heter er sikkert fint til bur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. August 2016 Rapporter Share Skrevet 22. August 2016 Bengalack sin "rett på rust" er genial til slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts