SoppenCamilla Skrevet 27. Juli 2016 Rapporter Skrevet 27. Juli 2016 Hei! Har en redningsvest til hund liggende. Strl 20-40 kg. Den er brukt minimalt, men har litt hår på seg på innsiden. Ser slik ut (den ligger oppe på en lettere utilgjengelig hems, så jeg orker ikke ta den ned bare for å ta bilde ): Og man kan lese om den her. Pris? Tenker... 350 kr? Pluss frakt, hvis den må sendes. Holder til i Vestfold, hvis noen vil hente den. Tack och hej, hilsen blakk student! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 27. Juli 2016 Rapporter Skrevet 27. Juli 2016 Åå, jeg har akkurat tenkt at Bris må få seg ny. Men han liker ikke rosa Siter
SoppenCamilla Skrevet 27. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2016 1 minutt siden, Frida og fuglehundene skrev: Åå, jeg har akkurat tenkt at Bris må få seg ny. Men han liker ikke rosa Dummeste jeg har hørt! Siter
Caroline Skrevet 27. Juli 2016 Rapporter Skrevet 27. Juli 2016 Trenger! Må kanskje prøve først, da. Spørs om jeg rekker før helga, siden bilen akkurat er kommet i gang og jeg må pakke den klar etter jobb i morra, hvis ikke du vil ha en unnskylding til å møtes for ett eller annet i tillegg? 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 27. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2016 7 minutter siden, Caroline skrev: Trenger! Må kanskje prøve først, da. Spørs om jeg rekker før helga, siden bilen akkurat er kommet i gang og jeg må pakke den klar etter jobb i morra, hvis ikke du vil ha en unnskylding til å møtes for ett eller annet i tillegg? Jeg skal til Sandefjord på pokemonjakt med ei venninne i morgen, skal være der klokka seks. Vet ikke hvor lenge jeg blir, men kan sende deg melding på FB når jeg drar derfra, også kommer jeg innom om det passer? Siter
Caroline Skrevet 27. Juli 2016 Rapporter Skrevet 27. Juli 2016 Jepp, det høres ut som en plan 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 12. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. August 2016 Solgt! Sent from my SM-G930F using Tapatalk Siter
Recommended Posts