ELH Skrevet 14. Juli 2016 Rapporter Skrevet 14. Juli 2016 Vi er på ferie og har en hund som plutselig begynte å blø ut av snuten. Vi var hos veterinær i ettermiddag og skulle se det an, og får ikke gjort så mye mer i kveld. Vi har konkludert med at vi må oppsøke veterinær i morgen. Sannsynligvis er det et gresstrå som ligger der og irriterer. Jeg lurer på om det er noen her inne som har en veterinær/veterinærkontor å anbefale i Kristiansand ? Vi holder til i Randesund. Siter
yurij Skrevet 14. Juli 2016 Rapporter Skrevet 14. Juli 2016 Sørlandets dyreklinikk på travparken http://www.anicura.no/dyreklinikk-sorlandet/kontakt/ Evt så har de drop in i Grimstad på lørdager 10 - 12 , det er bare 30 min å kjøre om ingen har time til dere i morgen 1 Siter
ELH Skrevet 15. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2016 Hunden ble levert inn hos Anicura i morrest så nå venter vi bare. 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.