Ryggskade hos hund
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Omplasserings organsisasjoner tar (i allefall som jeg har opplevd) tilbake katten om det blir totalt krĂŠsj. Men lĂžnner seg med hundevant katt, sĂ„ mĂ„ du ikke tilvenne bĂ„de hund og katt til ny art samtidig. Â
-
Kjenner/vet du om noen som har en hundevant katt du kunne testet med? Evt. se etter omplasseringskatt som er vant til hund?
-
Jeg kjenner ingen som vil ha katt sÄ har ikke backup enn det Ä selge katten pÄ Finn og det Þnsker jeg selvfÞlgelig ikke. Er det dumt da?
-
Jeg tenker det viktigste er Ä snakke med bÄde hundefolk og kattefolk som har erfaring og legge en god plan for tilvenning og samhold. Noen katter og hunder blir gode venner med riktig tilvenning, noen tolererer hverandre. GÄr det ikke etter noen mÄneder mÄ man kanskje vurdere omplassering, tenker jeg. Greit Ä ha en backupplan. Kjenner du noen i familien kanskje som vurderer katt og vil vÊre backup f.eks.? Flere hunder kan nok lettere trigge hverandre og bli litt mer jobb, men det kommer igjen an pÄ invidene og rasen. NÄr det gjelder katter og pynteting sÄ er det nok ogsÄ bÄde individ og en treningssak. Hvis katten har nok aktivisering ellers sÄ er det nok mindre fare for inventaret.
-
Hunden har nok jaktinstinkt pÄ smÄgnagere som mus. Er det da dumt Ä kjÞpe katt men de er jo mye stÞrre?
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts