Gå til innhold
Hundesonen.no

Hejsa !

Biva

Recommended Posts

Nu må jeg lige se, om det her lykkedes. Det hele er jo på norsk. :D

Jeg hedder Cia, er 32 år, er gift på 11. år og vi har 3 børn. To drenge på 13 og 11 ( i morgen ) år og en pige på 6 år.

Jeg hedder normalt Buffy på andre forums, efter vores labrador, der desværre ikke blev ret gammel pga. en hjernehindebetændelse. Savner hende meget. :D

Kalder mig nu Biva herinde i stedet, da Buffy allerede var taget.

Biva er en lille blandingshvalp på snart 6 mdr. Hun er en blanding af Schæfer, Gravhund, Skt. Bernhard og Labrador. Biva og hendes brødre skulle have været aflivet, så vi tog alle 5 hvalpe med hjem og fandt et godt hjem til hendes 4 brødre. :blink: Hun hedder Biva, fordi vi hentede hvalpene hos nogen, der havde en Biva butik.

Derudover har vi en Puddel på 6 år, der hedder Fimbe. Ham har vi haft i næsten et år. Han er en superskøn hund, men bryder sig ikke om, at blive klippet. Fimbe er blevet mishandlet, hos en tidligere ejer. :(

Vi har også en lille Dansk-Svensk gårdhund på ca. 3 år. Hun hedder Bibi og hun venter hvalpe her til februar.

Udover de 3 hunde, har vi 5 katte.

Hov-det blev vist lidt langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak for den fine velkomst allesammen ! ;)

Gravhunden er en lille lang og kortbenet hund. Ved ikke, hvad den hedder på norsk ?

Biva har arvet lidt af gravhundens korte ben + længde, men har også store poter, som schæferen. I hovedet ligner hun dog mest labradoren... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...