Snoffe Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 09.00 Vi er begge veldig trøtt etter en natt med lite søvn Ca. 09.30 Har vi kommet oss på en morgenrunde i nabolaget. Hilser litt på robotgressklipperen Ca. 10 Gikk vi på badet for å dusje og stelle oss vel, Casper ligger bare å sover på teppe sitt Klokken 11 er vi fremdeles på badet 11.30-12.30 rydder jeg hus og pakker til gubben og jeg skal på en liten ferie. Casper skal være hos bestekompisen sin (mamma og hennes hund) 12.30 Går vi en liten tur før vi blir hentet for å spise lunch på egon med min søster og mor Mellom disse bildene var jeg å hentet mine nye sko på posten! *hoppe av glede* de passet perfekt! Gleder meg til å bruke dem glemte helt å ta bilde av dem 13.30 Er vi endelig på plass på egon og colaen er på plass 14.30 Er vi fremdeles på egon, og er nettopp ferdig å spise en deilig salat med parmaskinke og mozarela glemte seff å ta bilde av den veldig kjekt da med lunch, med familien Så glemte jeg helt å ta bilder en stund Men spiste en is til dessert. Fikk hentet en resept på apoteket og gubben kom å hentet meg. 16.00 er vi på vei til hytten på Geilo. Var endel folk ute å kjøre. Etter det så ble det bare litt bilder i bilen. Gubben kjørte til Voss, og der byttet vi. Så slenger på litt på-veien-bilder Kjørte forbi der det var ras. Kjørte over hardangerbroen. Jeg kjører og gubben tok bilde 19.00-19.30 så stoppet vi innom Vøringfossen. Veldig imponerende! 20.30 Så kjørte vi over hardangervidda. Er så deilig med den nye asfalten de la i fjor! Stopper på geilo for å handle litt middag og noe frokost til i morgen. 21.30 er vi kommet opp på hytten masse fuglereder på alle skoddene Skrur på vannet og setter på stekoven. 22.10 er det fyr i peisen, og vi venter bare på at pai og calsone skal bli ferdig:) ingen av oss orker å lage noe annet, og vi drar vidre i morgen så vil ungå oppvask Så setter vi på sesong 1 av Suits Og set ser vi fremdeles på. Og nå er klokken 23.47 Dagen i dag har vært veldig mye mer hektisk og intens en hva jeg er vandt med. Så kommer nok til å kjenne det i morgen 18 Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Juli 2016 Rapporter Skrevet 2. Juli 2016 Å jeg hadde blitt igjen på fjellet. Men det var en fin vedovn. Å skulle gjerne vært en lengre tur på fjellet nå. God tur Siter
Snoffe Skrevet 2. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2016 8 timer siden, Raksha skrev: Akutt høydeskrekk! Det kilte godt(!) i magen for å si det sånn 7 minutter siden, lijenta skrev: Å jeg hadde blitt igjen på fjellet. Men det var en fin vedovn. Å skulle gjerne vært en lengre tur på fjellet nå. God tur Vi skal tilbake i neste uke på vei hjem Litt usikker på hvor lenge vi blir da Håper du får til en god fjelltur! Tusen takk 1 Siter
LØJ Skrevet 2. Juli 2016 Rapporter Skrevet 2. Juli 2016 Hjelpes! Jeg får vertigo bare av å se bildene Digger peisen deres! 1 Siter
Snoffe Skrevet 2. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2016 3 timer siden, LØJ skrev: Hjelpes! Jeg får vertigo bare av å se bildene Digger peisen deres! Peisen er himmelsk! Den ble satt inn for et år siden nå blir hele hytten varm på 30 min, før tok det 2 døgn når vi fyrte Siter
Snøfrost Skrevet 6. Juli 2016 Rapporter Skrevet 6. Juli 2016 Så ut som en fin tur! Vøringfossen har jeg ikke sett siden jeg var hm 11-ish? Kanskje på tide med en ny tur? (kjører alltid E134) 1 Siter
Snoffe Skrevet 6. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2016 1 time siden, Snøfrost skrev: Så ut som en fin tur! Vøringfossen har jeg ikke sett siden jeg var hm 11-ish? Kanskje på tide med en ny tur? (kjører alltid E134) Det syntes jeg du skal Siter
Recommended Posts