Gå til innhold
Hundesonen.no

kul på halsen


bbc
 Share

Recommended Posts

hei, eg har ein hund på 4 månar og eg kjennte ein klump på sirka 2 cm lang og ein halv cm tjukk. den er hard men mjuk nok til at eg kan klare å forme den til eil klump på 1 cm men den spretter tilbake med ein gong. eg stakk innom vetrineren og dei trudde de var chippen men dei sa at den var litt for stor til å vere chippen men dei tok eit apperat som dei skull sjekke om de var chippen og det var chippen. men eg har de litt vanskeli å tro for ein chipp skal jo vere like hard som glass men klumpen er mjuk forrhald til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bbc skrev:

eg har ein hund på 4 månar og den hun har ein kul på halsen på sirka 2 -3cm lang og 1 cm tjukk. hun får ikkje vont når eg trykker på den. eg kjenner den veldi godt når eg stryker på halsen hennar. eg veit ikkje kva det er. vetrineren sa de var chippen. kan de vere ein svulst eller noko farli.

Det er det jo ingen her inne som kan svare på uten å ha kjent/sett/undersøkt, og selv med en undersøkelse er det vell ikke mange her inne som kan svare på hva det er. Siden vetrinær har sjekka og mener det er chip så vil jeg nok si at det mest sannsynlig er chippen som er innkapslet, helt ufarlig og uproblematisk. Om du ikke er komfortabel med den infoen du har fått fra vetrinær så er det bare en ting å gjøre å det er å oppsøke en annen vetrinær å få en second oppinion. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bbc skrev:

men eg kjenner jo ikkje noko hard inni klumpen:icon_redface:

 

2 timer siden, bbc skrev:

hun er i top form så de er ingen andre teikn på at noko er galt med henne da men er det andre typer chipp eks nokon som er litt mykere og større

Chippen er liten, det skal ikke mye til før du ikke kjenner den inne i noe annet. Om vet har avlest chippen og funnet at den ligger der du kjenner kulen så vil jeg si at det er 99,9% sikkert at det er chippen som er innkapslet som er den kulen du kjenner. Helt normalt og ufarlig. Noe annet svar er det ingen andre her inne som kan gi deg så om du fortsatt er urolig får du oppsøke en ny vetrinær å høre hva de sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...