Baby Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Jeg skal på disse: 29-30 April: Stange 21 Mai: Ålesund (kanskje) 27-28 Mai: Mo I Rana 24-25 Juni: Oppdal 1-2 Juli: Trondheim (NKK) 4-6 August: Nesbyen 12-13 August: Oslo (sansynligvis) (NKK og Cavalierklubben) 19-20 August: Mo I Rana 26-27 August: Trondheim 2-3 September: Steinkjer 11-12 November: Orkdal 17-19 November: Hamar (NKK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Oi!Det var mange...Vi skalpå NKK stevnet i Bø og så skalvi nok på de lokale rundt her (Drammen ,kongsberg)Og selvfølgelig skal vi til vikingskipet i år og:D Men det er bare i Bø han skal stilles ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Hmm... Si det... Vi skal nå på valpeshow (imårra!!! ) da, og så skal vi på Norsk Vinner og kanskje Dansk vinner! Ellers så skal vi vel på det som passer? Åsså glemte jeg da vel at vi skal på valpeshow den 11. februar og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 chanita skal på sitt første valpeshow 12 februar. To uker etter det så er det til Bergen. Er så pass heldig med utstillinger rundt her at det blir på snitt en utstilling pr. mnd på henne. Og selvfølgelig skal vi på Norsk Vinner i juli. (må jo lage mat til stinemor..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Dumt spørsmål:hva og hvor er norsk vinner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Og selvfølgelig skal vi på Norsk Vinner i juli. (må jo lage mat til stinemor..) Ja, det må du nemmelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazel Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Mulig vi drar på utstillingen som er i Ålesund 21. mai, eller Trondheim 1.-2. juli... hvis jeg tør. Men det tror jeg faktisk ikke at jeg gjør, for jeg fikk nesten åndenød bare av å skrive dette innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Dumt spørsmål:hva og hvor er norsk vinner? Norsk Vinner er i Vikingskipet Jeg trodde ikke jeg hadde planlagt så mange utstillninger i år jeg, men jeg hadde visst det allikevel når jeg begynte å ramse de opp Vi skal på valpeshow i Dorahallen i morgen (hvor nå enn Dorahallen er?) Exporama neste helt (ikke jeg som stiller.. Ikke i Dorahallen heller) NKK Bø Letohallen i mars NKK Harstad i april (det er mest for turen, jeg vil se Harstad jeg.. hehe) belgerspesialen i Hemsedal i juni NKK Oslo i august og Norsk Vinner på Hamar i november, selvsagt.. Hmm.. Hva skal jeg gjøre i juli, september og oktober? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Vi skal på valpeshow i Dorahallen i morgen (hvor nå enn Dorahallen er?) O.T: Hvilken tid skal du møte opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Dumt spørsmål:hva og hvor er norsk vinner? ¨Norsk Vinner er den største utstillingen for Schäferhunder i året. Den blir avholdt på Lillestrøm i juli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Hammerfest i april. Og den i Bodø hvis hundesonenferien blir da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 NKK Bø Puddelklubben, 50 års jubileum, Letohallen 24-25 Juni. NKK Hamar (regner jeg med). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Exsporama 5.februar - stiller første gang i Junior Letohallen i Mars? NKK Drammen? Nesbyen i August NKK Hamar Dette er de jeg håper vi får dratt på, men kommer ann på om det passer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Exsporama 5.februar - stiller første gang i Junior Letohallen i Mars De skal jeg også på, hehe, glemte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Plan: Letohallen i mars (håper på siste cert!!) NKK Bjerke (NV-06) AFAV(muligens rasespesiallen i Sverige, da kommer det australsk dommer) NKK Hamar (NordiskVinner-06) Men det hender det dropper inn noen andre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Noen som vet dato for NKK Bjerke? Kan gå inn på NKK, men den er så treig her <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 11 Februar: Ølen 11-12 Mars: Manger 25-26 Mars: NKK Bergen 21 Mai: Ålesund En eller anna gang i juni: Open show espeland 4-6 August: Nesbyen 30 September: nmhk Sotra 1 Oktober: bsbk Bergen 17-19 November: Hamar (forhåpentligvis) Så håper jeg at vi kan debutere i agility i år og da blir det flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 maaange... Orker ikke å type alle inn nå, men blir nok endel.. Hvis jeg husker å melde på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 O.T: Hvilken tid skal du møte opp? Vi har tenkt å være der rundt ni, er ikke sikker på når shibaen skal i ringen, de hadde ikke registrert at hun var påmeldt før igår Men vi fikk beskjed om å være der mellom halv ti og ti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Dorahallen i morgen (skal kun se på) Sunndalsøra 30 april Rasespesialen på Geilo 3-4 juni (berner sennen) Oppdal 24-25 juni (tror jeg) Trondheim 1 juli Trondheim(klett) 2 juli (rasespesial, berner sennen) Moelv 5 august (kanskje) rasespesial, BS. Trondheim 26-27 august Orklahallen 11-12 november Hamar, vikingeskipet 17-19 november Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 12 feb 06, Ølen 6 mnd 8-9 april, Stavanger 8 mnd 6-7 mai, Kristiansand 9 mnd 26-27mai, Haugesund 9 mnd 3 juni, Stavanger 10 mnd 10 juni, Stavanger 10 mnd 11 juni, Stavanger 10 mnd 19 aug, Kristiansand 12 mnd 20 aug, Kristiansand 12 mnd 9-10 sep, Stavanger 13 mnd 30sep-1okt, Bergen 14 mnd 17-19 nov, Hamar 15 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Norsk Vinner er i Vikingskipet Jeg trodde ikke jeg hadde planlagt så mange utstillninger i år jeg, men jeg hadde visst det allikevel når jeg begynte å ramse de opp Vi skal på valpeshow i Dorahallen i morgen (hvor nå enn Dorahallen er?) Exporama neste helt (ikke jeg som stiller.. Ikke i Dorahallen heller) NKK Bø Letohallen i mars NKK Harstad i april (det er mest for turen, jeg vil se Harstad jeg.. hehe) belgerspesialen i Hemsedal i juni NKK Oslo i august og Norsk Vinner på Hamar i november, selvsagt.. Hmm.. Hva skal jeg gjøre i juli, september og oktober? hehe Norsk Vinner er ikke i Vikingsipet i år, men i Oslo/Skedsmo. I år er det nemlig Nordisk Vinner i Vikingskipet Norsk Vinner-tittelen får alle hunder som blir BIR og BIM i sin rase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Vi skal på/vurderer: NKK Bø 25.-26. februar - Saeta Letohallen 18.-19. mars* - Saeta NSSK Bergen + Collieklubben 29.-30. april** - Saeta Ålesund (SHK) 21. mai - Saeta EKST Jóga LP NKK Drammen 18. juni - Saeta EKST Jóga LP? NSSK Bogstad 19. juni - Saeta EKST (Jóga?) NKK Trondheim 1.-2. juli - Saeta EKST Jóga LP? NKK Oslo 12.-13. august - Saeta EKST Jóga LP? Trondheim Hundefestival 26. august - Saeta NSSK Lundamo 27. august - Saeta NKK 7.-8. oktober - Saeta NKK Hamar 17.-19. november - Saeta EKST Jóga LP? * = avhenger av tid og penger ** = avhenger av tid, penger og overnattingsmuligheter Ellers er alt med forbehold om riktig pelsmengde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Norsk Vinner er ikke i Vikingsipet i år, men i Oslo/Skedsmo. I år er det nemlig Nordisk Vinner i Vikingskipet Norsk Vinner-tittelen får alle hunder som blir BIR og BIM i sin rase. Er Nordisk vinner i forskjellige land? Når er Norsk Vinner og når er Nordisk Vinner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Er Nordisk vinner i forskjellige land? Når er Norsk Vinner og når er Nordisk Vinner? Nordisk Vinner skifter på land ja, det vil jeg anta. Norsk Vinner er på NKK Oslo 12. og 13. august, Nordisk Vinner er på NKK Hamar 17.-19. november Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar