Sunlily Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Jeg våknet ca 9:30, men lå i sengen og slumret en stund og funderte over hva jeg skulle gjøre ut av dagen.Jeg konkluderte med at jeg skulle gi Moltres et bad og vaske bort løpetidslukta som hun så fint oser av 11:00 satt jeg foran tv-en og spiste frokost - gårsdagens hjemmelagde pizza 12:00 hadde jeg bestemt meg for å dra ut for å ta litt bilder rundt om i byen med hundene - dagens tema: graffiti 13:00 hadde jeg forflyttet meg til et nytt område på andre siden av byen med ennå mer farger 14:00 Trente jeg litt lydighet med jentene 15:00 Var jeg på tur med jentene på Strømsåsen (Tirith ser en smule mishandlet og ulykkelig ut, men hun var egentlig ganske fornøyd - bare ikke akkurat når bildet ble tatt ) 16:00 Var vi kommet hjem og jeg scrollet litt på facebook og sonen 17:00 Satt jeg med bildene som var tatt tidligere på dagen 18:00 Skulle vi egentlig treffe Papillon for å trene litt feltsøk, men endte med å måtte trene alene 19:00 Trente vi fortsatt feltsøk 20:00 Var det noen som var rimelig sliten for dagen 21:00 Satt jeg foran pc-en igjen og koste meg med litt hjemmelaget skogsbærsmoothie 22:00 Hadde vi forflyttet oss opp til soverommet med Banshee på tv-en før vi tok kvelden 8 Siter
Snoffe Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 De bildene med hund forran graffiti var sinnsykt kule! Siter
Sunlily Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 16 minutter siden, Snoffe skrev: De bildene med hund forran graffiti var sinnsykt kule! Tusen takk Har hentet inspirasjon i fra @Lola Pagola sine bilder av Casper 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 Så koselig ? Fine bilder og fin dag! Siter
Katharina Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 Høres ut som en fin dag. Herlige bilder. ☺️ Siter
Sunlily Skrevet 4. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2016 Tusen takk Det var en ganske fin dag og Siter
Recommended Posts