~Marlene~ Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 jeg så en film av miko. desken han gikk fint! han så ut som en majestetisk konge hest B) så jeg lurer på. hvordan i ALLE dager får dere hunden til å gå så fint jeg trenger mega hjelp på det der. vil ikke dumme meg ut på utstillingen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 Gå på ringtrening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 27. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Gå på ringtrening! hvor er det? vi har ikke sånt i alta vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Tren hjemme da. Gå med henne i UTSTILLINGS line (vanlig kobbel går vi tur med ) Så klikker du når hun går fint. Så går du frem og tilbake med henne og belønner når hun går fint. Tren litt på "stå" også. Da plasserer du henne foran deg og klikker når hun står pent med kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar