Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff og/eller fellestur i Follo


ElisabethHH
 Share

Recommended Posts

Hei! Jeg lurer på om det er noen i Follo som er interessert i å treffes for litt lek/tur. :) Selv holder vi til i Son, og jeg har ikke førerkort, men kan reise et lite stykke evt. Jeg tenker hovedsaklig på å la Saga, en BC/aussie-tispe på 2,5 mnd, treffe andre valper og/eller voksne hunder som er greie med valper. Men jeg kan godt gå lengre tur og, med Linus som er en BC på to år, om noen har lyst til det. :) Send gjerne PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2016 at 11:06 AM, Polfarer skrev:

Vi blir også gjerne med når vi kommer hjem i juni. Kan også møtes med gammla neste fredag. Er hjemme en raskere tur. Hun er veldig rolig og behagelig, men hun er ikke sånn som vil lekeemoji14.png

Vi holder til på Ås :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Altså fredag neste uke? Hva tenker du evt, møte Saga og Linus, eller bare Linus? :) Saga kan tusle litt på tur, men det går rimelig tregt og hun kan ikke gå så langt, men så er det hun som ''må'' treffe flere hunder og mennesker også da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2016 at 11:06 AM, Polfarer skrev: Vi blir også gjerne med når vi kommer hjem i juni. Kan også møtes med gammla neste fredag. Er hjemme en raskere tur. Hun er veldig rolig og behagelig, men hun er ikke sånn som vil leke[emoji14]

Vi holder til på Ås [emoji4]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Altså fredag neste uke? Hva tenker du evt, møte Saga og Linus, eller bare Linus? [emoji4] Saga kan tusle litt på tur, men det går rimelig tregt og hun kan ikke gå så langt, men så er det hun som ''må'' treffe flere hunder og mennesker også da. [emoji3]

Tenkte neste fredag ja, men nå måtte jeg endre reiseplanene på grunn av at tispa her har fått løpetid så vil ikke putte hun på kennel. Så da er ikke jeg i Norge før natt til lørdag og reiser igjen grytidlig søndags morgen.

Men vi er i Norge rundt 20.juni så da kan vi godt møtes! Gammla passer nok best til å møtet valpen og ungtispa mi blir nok gjerne med og leker med Linus :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...