Sasha&Kiara Skrevet 22. April 2016 Rapporter Share Skrevet 22. April 2016 Flere som tenker ta turen? Samojed har 5 valper og 23 voksne påmeldt. Japansk spisshund har 1 valp og 19 voksne. Selv stiller jeg 1 samojed valp, og 3 japanske spisshunder voksen. Hvor 1 står for NUCH. Spent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 23. April 2016 Rapporter Share Skrevet 23. April 2016 Vi drar oppover med guttene, dvs bullmastiffen og sankt bernhardshunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. April 2016 Rapporter Share Skrevet 23. April 2016 Jeg skal stille Yasmine der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. April 2016 Rapporter Share Skrevet 23. April 2016 Det er så ***** surt å ikke stille der når vi alikevel er der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. April 2016 Rapporter Share Skrevet 23. April 2016 Skal gå agility med begge hundene både fredag og lørdag, også skal settervimsen stilles på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 23. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2016 Rart dem ikke får ut startnr når pm ellers er klar. Venter på startnr så jeg kan få ca tall på hvor mange som er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 24. April 2016 Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 Har så utrolig lyst, men passer ikke i år heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTT Skrevet 25. April 2016 Rapporter Share Skrevet 25. April 2016 Jeg skal stille yngstemann, det kan gå begge veier I mangel av utstillingstrening satser vi på sjarmen Vurderte å stille eldstemann også (blir veteran nå), men så ville søsteren min av en eller annen grunn ikke være med på utstilling og jeg får ikke til å stille to uten hjelp. Hun angret seg ikke akkurat for det nei'et da programmet kom - vi er først ute på lørdagen, så hun og gamlingen sover nok godt på hytta frem til vi er hjemme igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. April 2016 Rapporter Share Skrevet 27. April 2016 Jeg skal dit med Nora. Bare 19 bernere påmeldt og veldig få tisper! Oppdretteren min har startnummer 21 på sin juniortispe og Nora har startnummer 24 i championklassen, bare 2 stk i mellom Så da ble vi enige om at hun skal få storcertet og jeg skal få cacibet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. April 2016 Rapporter Share Skrevet 27. April 2016 16 minutter siden, Monab88 skrev: Jeg skal dit med Nora. Bare 19 bernere påmeldt og veldig få tisper! Oppdretteren min har startnummer 21 på sin juniortispe og Nora har startnummer 24 i championklassen, bare 2 stk i mellom Så da ble vi enige om at hun skal få storcertet og jeg skal få cacibet Høres ut som en grei deal, det . Yasmine trenger ikke å bli BIR, bare hun får CACIB'et Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts