Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen aktive MC-folk på forumet?


andreschj
 Share

Recommended Posts

Hei. 

Er selv en veldig aktiv motorsyklist som legger mye tid i det, i tillegg til å ha hund. 

Noen andre på forumet som er MC-folk?

Fortell litt om deg selv og din sykkel! Jeg har selv lett mc nå, og oppgraderer snart til mellomtung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke, men samboer har. Han har en gammel CB 750 K2 som straks er kjøreklar og en 2014 Yamaha Tenere XT660z som han nettopp byttet bilen sin i :P . Han hadde et sånt fartsmonster før som jeg er glad han er kvitt. Håper å få tatt noen turer på Teneren til sommeren, har kofferter i alle kanter. Jeg har endelig fått meg alt av klær og sånt, bortsett fra bukse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke, men har lyst på. Så når jeg får muligheten vil jeg ta lappen på tung sykkel.

Mannen har motorsykkel som sin store hobby! Jeg elsker å være med på kjøreturer. Spesielt de lange, selv om rumpa får kjørt seg ganske bra på en sånn tur :P 

Han har nettopp solgt en BMW s1000rr, men har fremdeles en suzuki gxsr 1000 (banesykkel). Sistnevnte trenger litt love etter et uheldig møte med grusen :P

Han har tenk å kjøpe ny sykkel til å kjøre på veien med, men nå ble det huskjøp så sykkel får vente en liten stund.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Snoffe said:

Jeg har ikke, men har lyst på. Så når jeg får muligheten vil jeg ta lappen på tung sykkel.

Mannen har motorsykkel som sin store hobby! Jeg elsker å være med på kjøreturer. Spesielt de lange, selv om rumpa får kjørt seg ganske bra på en sånn tur :P 

Han har nettopp solgt en BMW s1000rr, men har fremdeles en suzuki gxsr 1000 (banesykkel). Sistnevnte trenger litt love etter et uheldig møte med grusen :P

Han har tenk å kjøpe ny sykkel til å kjøre på veien med, men nå ble det huskjøp så sykkel får vente en liten stund.

 

Det anbefales absolutt å ta lappen! Det er fantastisk å kjøre motorsykkel. Det er utrolig god følelse og er en god måte å slappe av på.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...