Gå til innhold
Hundesonen.no

Frilanser - markedsføring, kommunikasjon og generelt tekstarbeid. Pluss minus.


Recommended Posts

Hellu, Sonen. Jada, jeg er ganske sikker på at det her er totalt feil forum å pushe tjenestene mine på. Og ikke vet jeg om det er helt legitimt i forhold til reglene her heller, men skitt au. 

De siste seks månedene har jeg jobbet en del som frilanser ved siden av studiene. Fremover mot sommeren er jeg i avslutningsfasen av prosjekter og jeg får muligheten til å ta på meg nye oppdrag. Det er her denne annonsen kommer inn.

Jeg tar på meg arbeid innenfor markedsføring, kommunikasjon og generelt tekstarbeid. Per i dag skriver jeg på en blogg for et større selskap og bedriver digital markedsføring for en nyoppstartet bedrift. Ved siden av jobber jeg frivillig hvor jeg bidrar i strategiutvikling innenfor markedsføring og kommunikasjon, samt praktisk arbeid som å skrive debattinnlegg og pressemeldinger for brukerne av organisasjonen. For organisasjonen selv sitter jeg i prosjektgruppe for konseptualisering av et regionalt arrangement, skriver nettsaker og holder kurs innen tekst og påvirkning.

Igjen, jeg vet at det her er tidenes langskudd av typen "vinne mer enn 1000 kroner i lotto". Likevel kan man ikke vinne om man ikke spiller, sååååå ja. Hvis du, eller noen du kjenner, trenger en som meg - Ta kontakt!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...