tonjek Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2016 Skal kjøpe stoffbur etterhvert, men usikker på hvilket? Noen som kan anbefale noen? Skal brukes til en litt stor (24 kg) bc hannhund, og etterhvert klemme inn en bc tispe også, så litt usikker på størrelsen. Vil gjerne ha muligheten til å dekke for så mye som mulig uten å måtte ha med masse ekstra pledd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Jeg har dette i størrelse large: http://linio.no/butikker/ipet-1/hund/bur-og-bag/stoffbur-friends-on-tour-small-60-l-50-b-50-h-cm lett å legge sammen. God plass til en akita. Til en bc vil nok en medium passe, men kanskje greit med litt ekstra plass om man skal ha to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Har dette http://www.4dogs.se/burar-transport/canvasburar/canvasbur-lilasvart og er veldig fornøyd med det. Jeg har en stor kelpie og han har god plass i det. Jeg kjøpte mitt i Sverige, men de pleier å ha stand på D4A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Er også veldig fornøyd med Canvasburet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Jeg synes de plantasjen har ser veldig greie ut. Med stenger, slik at de er litt stabile. Kan fås store. Og prisen er ikke den verste heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 5 timer siden, Lola Pagola skrev: Jeg synes de plantasjen har ser veldig greie ut. Med stenger, slik at de er litt stabile. Kan fås store. Og prisen er ikke den verste heller. Har du link eller bilde til stoffburet? Jeg fant det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 5 timer siden, Lola Pagola skrev: Jeg synes de plantasjen har ser veldig greie ut. Med stenger, slik at de er litt stabile. Kan fås store. Og prisen er ikke den verste heller. Har du link eller bilde til stoffburet? Jeg fant det ikke. Fant ikke jeg heller, kanskje de ikke har lenger? Jeg har ikke vært der siden i sommer tror jeg. Men det var iallefall denne typen. Eller noe lignende iallefall Du får ta deg en tur og se, kan jo hende de bare ikke selger på nett ? Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 58 minutter siden, Lola Pagola skrev: Har du link eller bilde til stoffburet? Jeg fant det ikke. Fant ikke jeg heller, kanskje de ikke har lenger? Jeg har ikke vært der siden i sommer tror jeg. Men det var iallefall denne typen. Eller noe lignende iallefall Du får ta deg en tur og se, kan jo hende de bare ikke selger på nett ? Sent fra min SM-G903F via Tapatalk ja jeg får ta meg en tur til plantasjen ☺️ Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 17. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Har dette http://www.4dogs.se/burar-transport/canvasburar/canvasbur-lilasvart og er veldig fornøyd med det. Jeg har en stor kelpie og han har god plass i det. Jeg kjøpte mitt i Sverige, men de pleier å ha stand på D4A Det virket kjekt, men de hadde jo ingen fine farger [emoji28] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts