Tweety Skrevet 21. Februar 2016 Rapporter Skrevet 21. Februar 2016 Jeg tenkte jeg skulle starte en liten tråd til min lille ramp! Han er en storpuddelhann som heter Balin (jepp, liker LOTR ) Han er født 31.01.2015, og kom til oss påsken 2015. Han er lillegullet vårt, og er en bortskjemt liten kar som har gjort mye som han har villet siden han har vært en så snill valp. Nå har vi fått en ramp som liker å gjøre som han vil, så nå har ho mor dratt frem strengestemmen, og han har plutselig litt regler å forholde seg til! Vi trener litt lydighet på gøy, og går mye i marka, og trener på å gå løs, selv om dette er fryyktelig vanskelig. Vi har lyst å trene agility etterhvert, da det er MYE fart i ham, og han er glad i å hoppe og sprette rundt som en gal. 9 Siter
Urvana Skrevet 21. Februar 2016 Rapporter Skrevet 21. Februar 2016 Nydelig [emoji7] Sent fra min SM-G800F via Tapatalk Siter
Tweety Skrevet 10. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2016 Lenge siden jeg har oppdatert nå , men! Her har vi endelig begynt å få til å gå fint i bånd (snart 16 mnd, så det begynte å bli på tide!) Og så har vi lekt oss litt med digitalkamera! Han er bra nysgjerrig på kameraet, men her ser han fryktelig dum ut altså I helga har han til og med bada, og som dere ser er det IS på resten av vannet, men tydelig at det er en vannhund 4 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. Mai 2016 Rapporter Skrevet 14. Mai 2016 Ler veldig av den beskrivelsen din av å la det suse og gå fordi bikkja er så grei, og så brått har du en tenåring som mener noe, sånn at en blir nødt til å gjøre noe med saken. Siter
Recommended Posts