Enits Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 Pusset tenner på lumi idag og oppdaget en utvekst av noe slag bak fortennene. Noen som har en formening om hva det kan være? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 Hun er vel i rette alderen for vorter? De kan komme i ganen, er ufarlig og forsvinner av seg selv. Men fjernes dersom de er plagsomme for hundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 2. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 Hun blir 2 i juni. Hvordan kan jeg vite at det er ufarlig? litt dumt å la det "gå vekk av seg selv" om det er noe verre enn vorter. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 Er ikke noen som kan svare garantert på at det ikke er farlig utifra et bilde på forum, da må du til vet. Men jeg holder en knapp på vorte. Følg med på den; vokser/endrer den seg; så få den sjekket, virker det som den plager henne; få den sjekket, syns du det er ekkelt å ikke vite; få den sjekket. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 Har ikke alle hunder noe liknende? Begge mine har, relativt harde å ta på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 11 minutter siden, maysofie skrev: Har ikke alle hunder noe liknende? Begge mine har, relativt harde å ta på. Er en liten kul rett bak fremtennene, den er ikke "normal". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 Er ikke det vanlig?? Begge mine har det også... Og forrige bikkja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2016 Høh må grave i kjeften på hundene i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2016 Det er papila palatine (på latin, det norske navnet aner jeg ikke ). Helt vanlig at den kan variere litt i størrelse Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Edit: incisive papilla heter den kanskje på hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts