Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Knertis er påmeldt her også. Jeg som skulle slutte å stille ut etter at hun blei sjampinjong. :teehe: Det er litt morsommere å stille ut når en alltid har en en helt gjeng med andre shibafolk å både trene, reise og stille med, så jeg har fått litt blod på tann, begeistringa til de nye smitter av på meg. :heart: Og så synes jeg jo at hunden min bare blir finere og finere, det er kanskje det viktigste. :P Vi håper veldig, veldig på litt seinere oppmøtetid enn 9 pga kjøretida, og vurderer å sende blomster til NKK for å smiske. Trur du det hjelper, @Belgerpia? :innocent:

Vi driver og sjekker ut overnatting, for jeg er jo helt ubrukelig som reisefølge uten lappen, men håper jo at vi kanskje får klemt inn ei til i bilen så vi kan kjøre opp og ned.

Hvem andre skal? @Siri? :lol:

• Like 1
Skrevet

Har ikke bestemt meg, for kreket har ikke fått løpetid enda. Hadde vært gøy å stille henne en gang til før valper. Ellers kan det hende mora kommer en tur, eller kanskje gamlemor? Vi får se, har litt tid igjen å tenke på. 

• Like 2
Skrevet

Iben er påmeldt i åpenklassen.. Håper på å komme opp i champion i løpet av dette året, men hvis Stine her skal komme på alle stor-cert utstillingene er det vel ikke sjans [emoji23][emoji23]

• Like 1
Skrevet
35 minutter siden, Sbtlita skrev:

Iben er påmeldt i åpenklassen.. Håper på å komme opp i champion i løpet av dette året, men hvis Stine her skal komme på alle stor-cert utstillingene er det vel ikke sjans emoji23.pngemoji23.png

Jeg har ingen tisper som kan ta noe stor cert, så Iben blir nok sjampis iløpet av året skal du se ;)

Skrevet
35 minutter siden, Sbtlita skrev: Iben er påmeldt i åpenklassen.. Håper på å komme opp i champion i løpet av dette året, men hvis Stine her skal komme på alle stor-cert utstillingene er det vel ikke sjans [emoji23][emoji23]

Jeg har ingen tisper som kan ta noe stor cert, så Iben blir nok sjampis iløpet av året skal du se [emoji6]

Det stemmer det, hadde glemt av den delen [emoji23]

• Like 1
Skrevet

Vet faktisk ikke. Har jo ikke noe å stille egentlig, men kan være jeg tar turen bare for å gjøre det. Er liksom litt i limbo når det kommer til konkurranser og ny hund.

Guest Belgerpia
Skrevet
2 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Knertis er påmeldt her også. Jeg som skulle slutte å stille ut etter at hun blei sjampinjong. :teehe: Det er litt morsommere å stille ut når en alltid har en en helt gjeng med andre shibafolk å både trene, reise og stille med, så jeg har fått litt blod på tann, begeistringa til de nye smitter av på meg. :heart: Og så synes jeg jo at hunden min bare blir finere og finere, det er kanskje det viktigste. :P Vi håper veldig, veldig på litt seinere oppmøtetid enn 9 pga kjøretida, og vurderer å sende blomster til NKK for å smiske. Trur du det hjelper, @Belgerpia? :innocent:

Vi driver og sjekker ut overnatting, for jeg er jo helt ubrukelig som reisefølge uten lappen, men håper jo at vi kanskje får klemt inn ei til i bilen så vi kan kjøre opp og ned.

Hvem andre skal? @Siri? :lol:

Send en mail til  utstilling @nkk.no så gjør vi så godt vi kan ?

Skrevet

Siden gubbe som dømmer borzoi er Sloughi LC/utstillings oppdretter melder jeg naken - altfor edel ungjente :)  Og Terkel i bruks. Så lenge fyren driver med LC så får jeg appelere litt til den delen av ham , om jeg melder championklassen tenker han nok at den hunden der kan aldri i livet løpe og gir oss gul :D 

• Like 1