Belgerdama Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Ser ikke at det er en slik tråd her før og har jeg ikke fått den med meg så beklager lurer rett og slett på om dere har noen gode erfaringer med dommere på valp. Vet vi har den store dommertråden, men tenkte mer på en som er rettet mot valper i 4-9 mnd alderen. Del gjerne deres opplevelser både positive og negative. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Jag kommer aldrig glömma när jag ställde valp för Frode Jevne. Hela människan var bara ett stort leende och man fick verkligen en känsla av att han faktiskt är verkligt glad i hundar. En riktigt trevlig upplevelse både för mig som handler som var relativt färsk i ringen och för min lille valp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 De to første jeg kommer på er Inger Dahle (NO) og Carsten Birk (DK). Jeg har ikke stilt valp for dem selv, men roomie har. Han var da akkurat fire mnd, og de gav ham virkelig en super opplevelse i ringen. Babysnakk og masse kos - tok seg god tid begge to og smilte og lo Supre dommere å stille valp for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Aud Fossum er også fantastisk med valper og ferske eiere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Arne Foss og Frode Jevne synes jeg er veldig hyggelige og fine dommere å stille for, alltid blide og trivelige både med de helt ferske og de erfarne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Ilona Onstenk-Shenk er fantastisk med hundene. Kritikken er dog ikke farget av at hun synes valpen er søt, så du blir ikke automatisk BIR selv om du er alene i rasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2016 Steinar Balken er også fin å stille valper for Veldig hyggelig mot både valp og eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts