Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skall man ha på seg


dorab01

Recommended Posts

Hvis det regner ute og jeg stiller i dress så har jeg jakke på meg helt til vi skal inn i ringen, da hiver jeg av meg regnjakken og stiller i dress og bytter med en gang jeg er ute av ringen igjen :D

Det funker ikke så bra i min rase fordi det er så himla mange hunder påmeldt, så alt av "fellesvurderinger" (altså når alle hundene er i ringen samtidig i starten av en kvalitetsklasse, eller i konkurranseklassene) tar så veldig lang tid. Så hvis himmelen virkelig åpner seg kan jeg love deg at du blir rimelig klissvåt før du kan ta på deg jakka igjen. Da er det bedre å bruke en jakke/regndress i litt gjennomtenkte farger og materialer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Ja selvfølgelig går det an!

Eller at du får noen til å stå med paraply over deg i ringen. Det er mange som gjør det :)

Jeg har selv stått med paraply når jeg har venta på å få komme på bordet, fordi at himmelen regelrett åpnet seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stilt med jakke, fordi jeg holdt på å fryse ihjel :P

Men seriøst, folk stiller i hva de vil for meg, selvfølgelig, men JEG liker best å stille i noe annet enn grilldress for å si det sånn. :P Man er jo forskjellige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig men LiLi.

Jeg bryr meg ikke om hva andre vil kle seg i :)

Men selv så passer jeg på å kle meg best mulig etter forholdene.

Hehe der sa du det! Det er jo det vi og gjer. Nytter ikke å ha på seg fineklærne når man skal stille schäfer og må være ute i all slags vær og vind. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei det skjønner jeg godt :)

Men når man f.eks er inne (eller ute) og stiller pomeranian så prøver jeg å kle meg opp i en dressjakke.

Men for all del jeg har stillt å bådde joggebukse og gollege genser jeg :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei det skjønner jeg godt :D

Men når man f.eks er inne (eller ute) og stiller pomeranian så prøver jeg å kle meg opp i en dressjakke.

Men for all del jeg har stillt å bådde joggebukse og gollege genser jeg :):P

ja, skjønner det. :D Må jo og si det at om vi er så heldige å få stille hundene inne så er det helt andre klær vi bruker. Og dessuten så når de blir stilt ute så jobber vi som eier hundene på utsiden av ringen og må ha på oss klær som egner seg til det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...