Arielle Skrevet 13. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2016 Etter tråden om genserene til hund sås lurer jeg på deres erfaringer til dere selv. Har bestilt både tynn genser, tykk genser, tykk bukse og lue men nå ble jeg så usikker når det virker som om folk ikke er fornøyde? Så hva er din erfaring? varme, holdbarhet osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2016 Jeg kommer fra Molde, og dette er jo fra en butikk like utenfor. Familien er storfan av produktene, og bestemor, tanter, søskenbarn og mamma mine har klær derfra. Jeg synes det er litt i dyreste laget, men god kvalitet på den trøyen jeg har fått i julegave ihvertfall. Det er nok verdt det, sånn kvalitetsmessig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 13. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2016 Jeg elsker lanullva Sent from my iPhone using Tapatalk Wtf jeg skrev masse mer men bare den ene setningen kom med jeg skal på dataen senere i dag får prøve på nytt da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2016 Jeg har 3 tjukke Lanullva-gensere og 1 tynn jeg, og er veldig glad i alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts