Gå til innhold
Hundesonen.no

chinchilla?


MarieR

Recommended Posts

er det noen andre her som har chinchilla? Har selv to stk. av dem som rett etter påske skal flyttes UT av soverommet fordi de bråker så fælt om natta. har funnet ut at skippy og sheila bråker mest mellom 2 og kvart på 3 på natten, men da bråker de noe enormt!!!!!! :) så viss noen går med planer om og skaffe seg chinchilla så ikke ha dem på rommet med mindre du gjerne vil bli A menneske. mer om skippy og sheila finner du på ask sin hjemmeside: www.freewebs.com/asksite ellers så er de rolige dyr, men blir opprinelig jaktet på for pelsen, så det er fremdeles nokså vilt. derfor trengs det tid og vilje fra deg for og få en kosen chinchilla! Det kan ta LANG tig før din chinchilla stoler på deg, men da den først gjør det har du en venn for livet! Jeg elsker mine to chinns. men de ønsker seg venner!! så viss noen her har chinns så si fra da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 chinchillaer, Mikke å Minni :) De er 1år, men jeg har bare hatt de i en uke. De er ikke av den tammeste sorten, men det varer sikkert ikke lenge :)

har også bare hatt mine en uke. :) stoler på at de blir tammere med tiden jeg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...