Gå til innhold
Hundesonen.no

Hovne patter etter løpetid?


Ulrikke
 Share

Recommended Posts

Krølledyret fikk løpetid 3.desember. Da hun var ferdig (husker ikke nøyaktig dato, men rundt nyttår kanskje) registrerte jeg at de bakerste pattene er litt hovne.... Og de andre er "tydeligere" enn vanlig (har nettopp klippet henne)....

Jeg kan ikke huske at den forrige tispa mi fikk det (men det kan hende jeg er glemsk....) Det var hennes 2.løpetid, hun er 19 mnd nå.

Ser ellers ingen tegn på noe som helst tror jeg.... Drektig er hun ikke, den eneste hun har vært sammen med er det andre krølledyret på 4-5 mnd under løpetida, og han har vist null interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ulrikke skrev:

Tusen takk!

Da slår jeg meg til ro med at hun er "normal", også vet jeg ikke helt om jeg aldri la merke til det med den forrige tispa (ville vel vært litt rart?) eller om hun bare ikke var sånn...

Når sånn ca går de tilbake til "normalen"?

Det spørs hvor innbildt hun blir :) Men opplever du det som "plagsomt" (hvis de blir veldig hovne og eller med melk) så er cluet mer mosjon og litt mindre mat, da skal det gå fortere over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ulrikke skrev:

Tusen takk!

Da slår jeg meg til ro med at hun er "normal", også vet jeg ikke helt om jeg aldri la merke til det med den forrige tispa (ville vel vært litt rart?) eller om hun bare ikke var sånn...

Når sånn ca går de tilbake til "normalen"?

Ikke alle mine det er noen synlige/merkbare endringer på heller. De jeg kan merke litt på har heldigvis ikke noen voldsomme inbilt symptomer. Men det varierer fra individ til individ og noen ganger fra løpetid til løpetid.

Normal vil hun seinest være noen uker etter "fødsel", men de fleste blir normale før den tid i min erfaring. Men som sagt har ikke jeg noen som er spesielt inbildte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...