Samojed_Aiko ? Skrevet 8. Januar 2016 Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Jeg har et lite spørsmål, dumt er det sikkert også. Men jeg har en liten samojedvalp som virkelig trenger en vask snart. Men, når på dagen er det best å ta badet? Hunden er heller ikke stueren enda, og bør jo ikke ut etter badet, så hvordan gjøres dette på best mulig måte? Av erfaring; anbefaler dere dusjen eller i en liten balje/stamp? Første valpen og mange spørsmål ute å går hos oss :-) Takker for svar :-) Siter
Annik Skrevet 8. Januar 2016 Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Jeg hadde tatt det på kvelden når valpen uansett skal sove. Da har den hele natta på å tørke 1 Siter
Tyfonia Skrevet 8. Januar 2016 Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Du kan jo skaffe en hårføner som ikke bråker så voldsomt? Er utroooolig greit å ha hund som takler hårføner, spesielt på sommertid om det blir mye bading og mye våt hund Også tar det 15 minutter istedenfor 15 timer 1 Siter
Snøfrost Skrevet 8. Januar 2016 Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Tror jeg hadde tatt det ca midt på dagen og heller hatt veldig korte turer ut til valpen var helt tørr. I min erfaring tørker valper relativt raskt sammenlignet med voksne. 1 Siter
Malamuten Skrevet 8. Januar 2016 Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Jeg tror jeg ville tatt det etter en god lufting/tur, uavhengig når på dagen det er. Da er jo valpen både luftet godt og antagelig litt sliten å skal sove litt etterpå så da er det jo en liten stund til den skal ut igjen. Og om den må ut å tisse kjapt så er jo ikke det noe problem selv om den ikke er helt tørr. 1 Siter
Samojed_Aiko ? Skrevet 9. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2016 Tusen takk for gode svar, folkens! :-) Dere er gode! Siter
Recommended Posts