Lailakatrin Skrevet 8. Januar 2016 Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Hei! Lurer på om terminlisten på www.nkk.no for 2016 er egentlig satt? Eller kan det dukker opp flere utstillinger der etterhvert? Savner noen arrangører der men kan jo hende de ikke skal arrangere utstilling i år. Siter
Perfect Image Skrevet 8. Januar 2016 Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Den er satt, men om plutselig raseklubben forandrer mening så kan det være flere utstillinger dukker opp. Det kan godt hende at det arrangeres, men at raseklubben har sagt nei til rasen. Siter
Lailakatrin Skrevet 8. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Takk for svar ? Synes det er så lite for collie i Nordland. Må kjøre 6 timer eller mer hvis vi skal delta på mer enn 3-4 utstillinger i løpet av 2016. Men det får bare våge seg ? Siter
Perfect Image Skrevet 8. Januar 2016 Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Det har fungert før at folk har sendt en mail til hovedstyret og spurt om de kan la Collien få være med på den og den utstillingen i nord Norge. Avstandene er jo så store, så "lokalutstilling" får litt annen mening der oppe :P Siter
Lailakatrin Skrevet 8. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2016 Ok ? Men vil det nytte at jeg som vanlig utstiller sender mail? Eller må jeg kontakte de ulike arrangørene og be dem sende mail om å få la collien delta på deres utstillinger? Her må hele sommeren og ferieavvikling og service på bilen og diverse passe inn med når det er utstillinger "langt i det fjerne" så.? Siter
Sasha&Kiara Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 På 8.1.2016, 03.19.30, Lailakatrin skrev: Ok ? Men vil det nytte at jeg som vanlig utstiller sender mail? Eller må jeg kontakte de ulike arrangørene og be dem sende mail om å få la collien delta på deres utstillinger? Her må hele sommeren og ferieavvikling og service på bilen og diverse passe inn med når det er utstillinger "langt i det fjerne" så.? Det kan du gjøre. Jeg har nettopp fått samojed, som ikke fikk stille på en utstilling. Jeg sendte da mail til klubben som arrangerte, som igjen kontaktet polarhundklubben. Samtidig sendte jeg mail til polarhundklubben. Vips så var den på plass. 1 Siter
Zitka Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 Det mest effektive er faktisk at medlemmene tar kontakt med klubben sin selv.. Siter
Lailakatrin Skrevet 10. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 9 minutter siden, Krutsi skrev: Det mest effektive er faktisk at medlemmene tar kontakt med klubben sin selv.. Med raseklubbene altså?? Siter
xxx12345 Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 28 minutter siden, Lailakatrin skrev: Med raseklubbene altså?? Du tar kontakt med din egen raseklubb om spesifikke utstillinger ja. 1 Siter
Lailakatrin Skrevet 10. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 56 minutter siden, Krutsi skrev: Det mest effektive er faktisk at medlemmene tar kontakt med klubben sin selv.. Med raseklubbene altså?? Uff ble dobbelpost her. For rask med mobiltastene... Siter
Lailakatrin Skrevet 10. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 Takk for hjelpen ? Siter
Recommended Posts