simira Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 Det er en evighet siden jeg har spilt brettspill uten skjerm og internett, mener å huske at det var flere her som var interessert? På lørdag fra ca kl. 18 drar jeg ihvertfall fram spillene og inviterer til spilling her. Folk kastes ut sånn 23-ish. PM for adresse, så har jeg noenlunde oversikt over hvem som kommer. 3 Siter
Bananen Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 Godt forslag - hva slags type brettspill? Siter
simira Skrevet 29. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 Sånne: https://www.simira.net/brettspill.html ;) Siter
MaritaS Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 Kan man komme uten å kunne noe særlig? Er bortreist fram til midten av januar, men om dette blir en liten "greie" så har jeg lyst å slenge meg på. Siter
Anette Skrevet 30. Desember 2015 Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 Gjerne med en annen dag litt mye planer i helga. Sent fra min SM-G850F via Tapatalk Siter
simira Skrevet 30. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 8 timer siden, MaritaS skrev: Kan man komme uten å kunne noe særlig? Er bortreist fram til midten av januar, men om dette blir en liten "greie" så har jeg lyst å slenge meg på. Er ofte ikke alle kan alle spillene på forhånd, så det blir som oftest litt opplæring. Jeg har spillkvelder i blant, det kommer litt an på overskudd/helse og sånt. Men hvis jeg fortsetter å være arbeidsledig så blir det forhåpentligvis ikke så lenge til neste gang. Skal prøve å huske å poste her. 1 Siter
simira Skrevet 30. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 Akkurat nå, Raksha skrev: Jeg og viiil! *sukk* Bare å komme, vi har gjesterom! ;) Siter
Raksha Skrevet 30. Desember 2015 Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 Akkurat nå, simira skrev: Bare å komme, vi har gjesterom! ;) en annengang da, vi reiser nordover i dag. Siter
Recommended Posts