Raksha Skrevet 16. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2015 Gøy! Selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg skjønner alt Vi prøver (over jul). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 Kan man bare få noe hvis man allerede har gitt vekk noe altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 Akkurat nå, Sofie & Aska skrev: Kan man bare få noe hvis man allerede har gitt vekk noe altså? Neida, men dersom man får må man gi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 Ok, leste noe om at når man gir noe, får man 1 karmapoeng og da kan man få noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 Jeg har masse fine leker vi kan gi vekk da frøkna liker best ball uansett Men er bortreist for jula, så det må bli etter nyttår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 Ja, men for komme i gang så må man ta noe og gi noe. Så man kan si det sånn at dersom man får noe så har man et minuspoeng typ. Det skal gå opp i opp om du skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 Så hvis jeg gir bort noe nå så har jeg et karmapoeng og kan ta noe uten å måtte gi etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 Hvordan vet man om ting er "tatt" ? Så gøy! Må finne noe å legge ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 For en koselig tråd! Må titte gjennom hundestæsj i helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2015 7 timer siden, Perfect Image skrev: Hvordan vet man om ting er "tatt" ? Så gøy! Må finne noe å legge ut :) Dersom man vil ha noe må man skrive det i tråden, det er første man til mølla typ. Jeg skal prøve så godt jeg kan å følge med slik at jeg kan skrive "tatt" i innleggene, men kan ikke love at jeg får fulgt med hele tiden i Jula :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 18. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2015 Er det lov å legge ut andre ting enn hundegreier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2015 Ja, alt mulig? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts