Gå til innhold
Hundesonen.no

Netvet...


Kine Helen

Recommended Posts

er så sur nå.. først går det år og dag før vi får been seen lyset i posten. og når jeg først får det så har noen revet opp konvorlutten og tatt ut lyset menst alle papirene var det.. var bare ett lite hull så den kunne kommet ut av.... :)

:) :evil: :) :evil: :):) :evil: :D :evil: :D :evil: :D :evil: :D :evil: :x :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjipt da, vi har nå fått lyset vi, for noen uker siden.

kanskje du skulle hatt hengelås på postkassen?

vi har vurdert det da en nabo snakket til jostein om at de hadde funnet en strømmregning (i stykker revet) ned forbi trappene og den var vår (Kine vet hvor det er) :wink: . gått ut på dato var den også, så det var jo ****** kjekt så skjer noe slikt en gang til så kommer det hengelås på vår kasse.

de forbaskade skole ungene som tømmer folk sine postkasser altså, kan ikke få det til å være noen andre som gjør noe slikt og det går mangen skoleunger forbi postkassene våres. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjipt da, vi har nå fått lyset vi, for noen uker siden.

kanskje du skulle hatt hengelås på postkassen?

vi har vurdert det da en nabo snakket til jostein om at de hadde funnet en strømmregning (i stykker revet) ned forbi trappene og den var vår (Kine vet hvor det er) :wink: . gått ut på dato var den også, så det var jo ****** kjekt så skjer noe slikt en gang til så kommer det hengelås på vår kasse.

de forbaskade skole ungene som tømmer folk sine postkasser altså, kan ikke få det til å være noen andre som gjør noe slikt og det går mangen skoleunger forbi postkassene våres. [-X

ja lurer på om jeg må meg lås..

MARIT: er du med på turen i dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror nokk at vi skal ut å gå i dag ja.

men mine hunder lukter det godt av så vi får se.

bare småen som ikke har løpetid no, men siden hundene ikke skal gå løse så tar vi sikkert med Aiwa også men eg vet ikke om eg gidder å ta Tinka med, for hun hyler så ****** til hannhunder når hun har løpetid også er det hun som har holdt på lengst. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror nokk at vi skal ut å gå i dag ja.

men mine hunder lukter det godt av så vi får se.

bare småen som ikke har løpetid no, men siden hundene ikke skal gå løse så tar vi sikkert med Aiwa også men eg vet ikke om eg gidder å ta Tinka med, for hun hyler så ****** til hannhunder når hun har løpetid også er det hun som har holdt på lengst. :wink:

he he.. speedymann kommer til å gå helt amok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...