Sunlily Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 Er det noen der ute som har et VariKennel-bur medium (eller et flybur med samme mål) å låne bort evt selge veldig billig for en dag eller to? Flyburet jeg har kjøpt meg er et par cm for stort i forhold til hva flyreisen godtok, så trenger et bur med max-målene 75x55x55. Har ikke et ønske om å legge så alt for mye penger ned i et bur som bare skal brukes en flytur om jeg slipper. Vurderte å skifte flyselskap, men det var ikke noe som var aktuelt der heller.. Siter
simira Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 Jeg har et Clipper 4 jeg kan låne bort, i Oslo. Siter
Mumle Mu Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 Jar farge og iinteriør leier ut, faktisk :) Siter
Sunlily Skrevet 4. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 3 timer siden, simira skrev: Jeg har et Clipper 4 jeg kan låne bort, i Oslo. Søkte på målene, og det ser ut til at det passer helt fint! Vi kan sikkert ta resten på PM Siter
Recommended Posts