Gå til innhold
Hundesonen.no

Genser til Engelsk bulldog tispe


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Noen som har erfaring med ullgenser eller genser med % ull som kan passe en engelsk bulldog tispe. Altså de er jo liksom 50x50, like lang som de er bred :lol: Så skulle gjerne hatt tips om noen har erfaring med det. Tenker kjøpe i julegave til "Byttingen" til min bror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, 2ne skrev:

Lanullva-genser? Grisungen til @Belgerpia har samme størrelse genser som Ali-baluba, så de er strechy nok, i hvert fall :P 

Og hvilken str er det grisen og Ali har da? Vil tro at Byttingen trenger minst en str større. 

(Talli har også lyst på, og hun må vel også ha en str større :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JeanetteH skrev:

Og hvilken str er det grisen og Ali har da? Vil tro at Byttingen trenger minst en str større. 

(Talli har også lyst på, og hun må vel også ha en str større :P )

De bruker small :) Og ja, jeg vil tro at byttingen trenger minst en større :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

De bruker small :) Og ja, jeg vil tro at byttingen trenger minst en større :lol: 

Med tanke på rygglende så ser det ut som Talli må opp i M (hun er helt i skiftet der ser jeg, bruker 49 i BOT dekken) 

Ellemelledyredekken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SD skrev:

Mine bulldogger bruker ofte M. Det jeg må være obs på er at halsåpningen er stor nok. Mine bulldogger er heller ikke av den kraftigste typen.

Jeg tror jeg satser på M da. Hun holdes slank og har ikke det mest ekstreme hode. 

Går det ikke får jeg ta den tilbake, bruke den til mine evt selge videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...