Gå til innhold
Hundesonen.no

Digg på stranda i november! Aïda, Twiggy og Mirai

Recommended Posts

Skrevet
1 minutt siden, Tekopp skrev:

Åh, jeg digger disse bildedokumentasjonene du kommer med av hundene. Superfin gjeng og fine bilder :) 

Tusen takk! :ahappy: Det er stas at andre liker å kikke også, ikke bare den andre eieren og meg selv :lol: . 

• Like 1
Skrevet
12 timer siden, Stine skrev:

Du tar skikkelig fine bilder! Og de tre kler hverandre veldig bra :D

Takk! Ja, merkelig nok :lol: . Det blir liksom staffene og "den der". 

52 minutter siden, SoppenCamilla skrev:

Det ser ut som om det er sommer! :o Men herlige bilder, igjen, og Skip kan kjenne seg igjen i å løpe grinende etter. Han sier, "Bare vent! Når jeg blir stor skal jeg løpe fra ALLE!" :D 

Hehe, ja, det varmet faktisk i sola! Rimelig kaldt i skyggen da, vi hadde på ulltøy under. Tar nok ikke lang tid før Skip henger på Mirai, eller eventuelt løper fra! Ååå det blir nedtur for henne..

2 minutter siden, Trixi skrev:

Så flotte hunder ❤

Helt subjektivt enig :D .

2 timer siden, Teserere skrev:

Fine bilder! Syns det var morsomt når Mirai at satt inn whippetgiret og dro fra Twiggy, og hun løp skrikene bak fordi hun ikke klarte å løpe like raskt :D

Det går faktisk ikke an å kjempe imot når whippetraptus setter inn! :lol:  Syns de leker fint sammen, er en god blanding av løping og litt snill bryting :) .