Mirai Skrevet 20. November 2015 Rapporter Share Skrevet 20. November 2015 Vet dere hva? Disse tre sov faktisk i samme seng i natt! Hihi! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 20. November 2015 Rapporter Share Skrevet 20. November 2015 Åh, jeg digger disse bildedokumentasjonene du kommer med av hundene. Superfin gjeng og fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2015 1 minutt siden, Tekopp skrev: Åh, jeg digger disse bildedokumentasjonene du kommer med av hundene. Superfin gjeng og fine bilder Tusen takk! Det er stas at andre liker å kikke også, ikke bare den andre eieren og meg selv . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. November 2015 Rapporter Share Skrevet 20. November 2015 Du tar skikkelig fine bilder! Og de tre kler hverandre veldig bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Fine bilder! Syns det var morsomt når Mirai at satt inn whippetgiret og dro fra Twiggy, og hun løp skrikene bak fordi hun ikke klarte å løpe like raskt :D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Det ser ut som om det er sommer! Men herlige bilder, igjen, og Skip kan kjenne seg igjen i å løpe grinende etter. Han sier, "Bare vent! Når jeg blir stor skal jeg løpe fra ALLE!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Så flotte hunder ❤ Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 12 timer siden, Stine skrev: Du tar skikkelig fine bilder! Og de tre kler hverandre veldig bra Takk! Ja, merkelig nok . Det blir liksom staffene og "den der". 52 minutter siden, SoppenCamilla skrev: Det ser ut som om det er sommer! Men herlige bilder, igjen, og Skip kan kjenne seg igjen i å løpe grinende etter. Han sier, "Bare vent! Når jeg blir stor skal jeg løpe fra ALLE!" Hehe, ja, det varmet faktisk i sola! Rimelig kaldt i skyggen da, vi hadde på ulltøy under. Tar nok ikke lang tid før Skip henger på Mirai, eller eventuelt løper fra! Ååå det blir nedtur for henne.. 2 minutter siden, Trixi skrev: Så flotte hunder ❤ Helt subjektivt enig . 2 timer siden, Teserere skrev: Fine bilder! Syns det var morsomt når Mirai at satt inn whippetgiret og dro fra Twiggy, og hun løp skrikene bak fordi hun ikke klarte å løpe like raskt :D Det går faktisk ikke an å kjempe imot når whippetraptus setter inn! Syns de leker fint sammen, er en god blanding av løping og litt snill bryting . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Så fine:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Liker bildeseriene du lager Flotte hunder! Mirai ser ut til å ha blitt mer voksen i kroppen, fin frøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Så fine bilder! Jeg fikk også veldig lyst på sommer når jeg så disse bildene altså Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts