Gå til innhold
Hundesonen.no

Canelana dekken til salgs


Recommended Posts

Det er ull ja.

Str i Tabellen til Canelana er 52

Men jeg måler det med terrierhale til 55 cm fra brettekanten i halsen til halen, og det andre blir da ca 5 cm lenger.

Hunden på bildet er 47 cm i ryggen fra hals til halefeste... (47 cm høy og 17 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sprettballen skrev:

Spørs om det blir feil passform til Blitz da. Jeg har dekken i 45 og 50 til henne, litt ettersom. Hun er ca 50 fra nakke til halerot, men hun er jo så smal at mange dekken i str. 50 blir for store rundt brystet.

Om du måler brystomkretsen hennes, kan jeg måle Taco- Taco er ikke bred hun heller...

De er ganske trange i halsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Teresa skrev:

hei :)

er dekkenet med innstramming bak solgt? har en whippet tispe som jeg tenkte det kunne passe til!?

byr 300kr.

mvh Teresa :) 

Hei!

Ingen av dekkenene er solgt. 

Jeg har ikke lyst til å selge det for under 400,- + porto da merkelappen fortsatt sitter på.

Har enn så lenge ikke gjort så mye for å få solgt de-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

full forståelse for det :)

da avventer jeg siden jeg egentlig har mest lyst på det nye canelana ambassadør ulldekkenet i lys grå :wub: Koster 475kr i nettbutikken, så er jo ikke så ille pris.

lykke til med salget :)

Du har ikke forresten noen erfaring med vinterdekkenet, canelana Thermo tilfeldigvis?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Teresa skrev:

full forståelse for det :)

da avventer jeg siden jeg egentlig har mest lyst på det nye canelana ambassadør ulldekkenet i lys grå :wub: Koster 475kr i nettbutikken, så er jo ikke så ille pris.

lykke til med salget :)

Du har ikke forresten noen erfaring med vinterdekkenet, canelana Thermo tilfeldigvis?

 

Forskjellen blir vel større når man legger til porto. Jeg tror jeg lett skal klare å sende det billigere enn 140,- :)

Nei ingen erfaring annen at jeg har en venninne som er veldig fornøyd med sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...