Line Einvik Løbersli Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 (endret) Hei! Jeg tok av meg ringen min når jeg skulle lage en pai her om dagen, så har jeg helt glemt den frem til nå ( to dager senere). Vi har letet over hele leiligheta, i søppla, i oppvaskmaskina osv men finner den ingen steder. Nå er jeg redd for at den kanskje har falt på gulvet og bikkja har spist den! ( Dansk svensk gårdshund 6 mnd) . Er det noen andre som har opplevd at hunden har spis en gullring eller lignene, evt hvor lang tid tok det før den kom ut igjen? Er redd den allerede har kommet ut før jeg la merke til at den var borte FANT DEN! og bikkja har ikke skylda Endret 23. Oktober 2015 av Line Einvik Løbersli 2 Siter
Guest lijenta Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Har ikke opplevd ddet før men regner med at ringen var ute i går. Men den kan også ligge igjen i magesekken og bli spydd opp senere eller bli brakt til det hemmelige skatt kammer valpen har Siter
maysofie Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Er det en ring med skarpe kanter/stener i, eller er det et bånd? Siter
Line Einvik Løbersli Skrevet 23. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Jeg fant den! Det var nok ikke bikkja sin skyld, men jeg som har klart å tatt den av i søvne natta før, så jeg hadde tatt den på etter paibaking! Og dette etter at samboern gikk ut for å se i gamle bæsjeposer ! Haha! 4 Siter
Siri Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2015 Og dette etter at samboern gikk ut for å se i gamle bæsjeposer ! Haha! OMG, sorry, men 2 Siter
Tuvane Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2015 OMG, sorry, men Nå trodde jeg at jeg skulle få en historie om at Prinsessa hadde spist et smykke. XD 1 Siter
Siri Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2015 Nå trodde jeg at jeg skulle få en historie om at Prinsessa hadde spist et smykke. XDHhahahahaaa Siter
Recommended Posts