Siljesen Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2015 Hunden min har betennelse i en tå og skal helst ikke slikke på den. Problemet er at han nislikker når han har anledning. Jeg har fått en skjerm til han. Da setter han seg ned, piper og mister all livsgnist. Vil derfor ikke ha på ham skjerm når jeg ikke er der. De oppblåsbare skjermene er for korte, og han kommer til tåen allikevel. Jeg har sydd inn en vanlig bomullssokk, og det går sånn nesten når jeg er der. Ellers drar han den av. Har hørt at folk bruker barne strømpebukser, men skjønner ikke hvordan de holdes oppe. Er det noen som har tips? Siter
simira Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2015 Teipe fast sokken med sportsteip? La ham venne seg til skjermen? 1 Siter
Shlush Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2015 Bruk skjermen! Det er snakk om helsen til hunden. Hunden blir vant til skjermen etterhvert og det er trossalt snakk om en periode :-) Siter
Guest 2ne Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2015 Jeg har sydd inn en vanlig bomullssokk, og det går sånn nesten når jeg er der. Ellers drar han den av. Har hørt at folk bruker barne strømpebukser, men skjønner ikke hvordan de holdes oppe. Klipp av et bein, tre det andre beinet på det beinet han ikke får slikke på, og resten over hodet/skuldra. Sånn ca Og lær han at han ikke dør av å ha på skjerm. Siter
Siljesen Skrevet 15. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2015 Klipp av et bein, tre det andre beinet på det beinet han ikke får slikke på, og resten over hodet/skuldra. Sånn ca Og lær han at han ikke dør av å ha på skjerm. takk Siter
Recommended Posts