Ozzy Skrevet 30. September 2015 Rapporter Share Skrevet 30. September 2015 Noen som har sydd opp kjole (eller annet) før? Hva koster noe sånt noe? Og er det vanskelig å gjøre eller kan min stemor som er litt flink til å sy greie det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 30. September 2015 Rapporter Share Skrevet 30. September 2015 Mener du legge opp? (gjøre kortere?)Stort sett er det ikke så vanskelig å legge opp ting, litt avhengig av stoffet og snittet. Det er nesten sånn at det er noe av det enkleste man kan gjøre innen søm, ihvertfall på enkelte kjoler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2015 Ja det jeg mener. Er ganske tynt stoff. Så da er det slik at hun kan klare det? Vil ikke be hu om en umulig oppgave skjønner du [emoji38] Sent fra min SGP521 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. September 2015 Rapporter Share Skrevet 30. September 2015 Er det chiffon stoff? Om det er det tror jeg det kan være litt knot, men spørs jo på hva hun kan og har av utstyr også.min svigermor la opp en kjole for meg en gang i tynt "silke"stoff, hun er sånn passe god på å sy (i følge seg selv jeg synes hun er kjempe flink da jeg ikke kan sy at all ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 30. September 2015 Rapporter Share Skrevet 30. September 2015 Det er sånn gjennomsiktig chiffon eller lignende?Oppgaven er ikke umulig, men skikkelig dritt. Om du forsikrer henne om at det ikke trenger å se helt perfekt ut siden det er på bakken så tror jeg det skal gå greit.Kjøp ei flaske vin/konfekt eller lignende etterpå, siden det ikke er en gøy jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2015 Det utenpå er sånn chiffon aktig, underskjørt er litt tykkere. Får gjøre det da. Trenger ikke være perfekt men vil ikke at hun skal bli sittende å banne i flere timer Kan ikke sy overhode selv så vet ikke hvor mye jobb sånt er. Hun var villig til å prøve ihvertfall Så får vi håpe jeg ikke vender henne om til den onde stemoren etter dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. September 2015 Rapporter Share Skrevet 30. September 2015 Er hun noe lunde sykyndig så skal det gå greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts