Bostie Skrevet 26. September 2015 Rapporter Skrevet 26. September 2015 Hvor lang tid tar det normalt sett for en hund å komme seg etter narkose? Og hva er "makstid" før varselbjeller burde ringe? Det er 30 timer siden narkose og hunden er fortsatt like slapp, deppa, piper.... Siter
Wilhelmina Skrevet 26. September 2015 Rapporter Skrevet 26. September 2015 Jeg ville kontaktet veterinær. "Regelen" på det senteret vi bruker er vel at tilstanden skal være normal neste dag. Siter
Bostie Skrevet 26. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2015 Ok. Men hva kan gjøres da? Tenkte på det om han har vondt. I hodet? Aner ikke ettervirkningene av narkose - men da vi hadde ham på NVH var han ikke sånn i det heletatt etter narkose. Kan veterinæren ha gjort feil? Han kastet opp istad. Siter
Wilhelmina Skrevet 26. September 2015 Rapporter Skrevet 26. September 2015 Frøkna mi var nylig i narkose og i papirene står det bl.a.:"Som regel har de fleste kommet seg til dagen etterpå. Ta kontakt dersom hunden ikke kommer seg som antatt.Ta kontakt med klinikken/vakthavende dyrelege hvis noen av disse signalene opptrer:* Dyret har oppkast eller diaré* Dyret har dårlig apetitt* Dyret ikke drikker* Dyret får feber* Dyret virker fjernt eller slapt* Dyret har smerter* Noe annet virker unormalt"Jeg aner ikke hva som kan gjøres dessverre, men jeg ville nok tatt en telefon. Siter
Bostie Skrevet 26. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2015 Takk! Ringer nok en eller annen vakt for å høre, men ikke den vakten til dyreklinikken vi var hos, for de virket uprofesjonelle. Siter
Recommended Posts