Snoffe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Hurtta vinterjakke str.50 i blå selges. Ikke brukt, bare prøvd på (merkelappen er dog tatt av). Dekkenet er ca.47 cm fra snoren i nakken til enden av dekkent.Tenker 250kr. (har en liten-stor tass som vokste litt fort og mye ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Oh, me wants! Får penger mandag ettermiddag, kan du holde den av til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Oh, me wants! Får penger mandag ettermiddag, kan du holde den av til meg? Er en annen som tok kontakt på pm før deg, men hvis ikke vedkommende vil ha dekkenet så kan jeg holde det av til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Er en annen som tok kontakt på pm før deg, men hvis ikke vedkommende vil ha dekkenet så kan jeg holde det av til deg Ah ok, jeg kan betale nå også altså vist du vil det, blir bare veldig trangt over helga for meg da. (vist den andre personen ikke ville ha det alikevel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Ah ok, jeg kan betale nå også altså vist du vil det, blir bare veldig trangt over helga for meg da. (vist den andre personen ikke ville ha det alikevel)Hvis den andre personen ikke vil ha det, så får du det uten å betale for det før helgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Ah ok, jeg kan betale nå også altså vist du vil det, blir bare veldig trangt over helga for meg da. (vist den andre personen ikke ville ha det alikevel)Beklager, men dekkent ble solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts