Tempus Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Vi henter denne søte lille frøkna om to dager, og vi har ingen idé om hva hun skal hete! Vi vil gjerne at hun skal hete noe litt annerledes, noe som ikke "alle" heter. Det må være enkelt å si og gjerne inneholde en "s". Vi har en Issi fra før. Navn vi har tenkt litt på er Iris, Solo, Fanta, Sandy. Hva synes dere hun ser ut som? Siter
Gjest Skrevet 9. September 2015 Rapporter Skrevet 9. September 2015 Tipsy car d første som slo meg☺Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Siter
Turb Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Cola - karamell på svensk Toffee Honey Blondie Taffy Siter
Lunatic Skrevet 10. September 2015 Rapporter Skrevet 10. September 2015 Honey! Caramel/Karamell Sandy Dumle Boble Carmen/Carmelita/Carmesita Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.