Tricolor Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Jeg har visst kludret til mobilen min så den ikke gir lyd ved melding eller anrop. Har prøvd i innstillinger, men den forblir taus. Så viser brukermanualen at man skal få opp et bjellesymbol øverst på skjermen. Men hvordan får man det opp? Er det andre måter å få tilbake ringelyden? Nokia Lumia 1520. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Trykk på ene volumknappen (opp eller ned). Da skal det dukke opp en grå linje øverst på skjermen. Trykk på de grå linja så at det kommer opp voluminstillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 9. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Takk for svar. Telefonen er like taus. Kommer bare to korte vibrasjoner ved anrop. Kanskje den bare må leveres til reklamasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Funker høytalerne ellers? Før du sender den inn burde du prøve å resette telefonen til fabrikkinstillinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 9. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Har ikke prøvd høytalerne. Men det kan jeg prøve på først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 9. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Ingen lyd i høytalerne heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Sett telefonen tilbake til fabrikkinstillinger. Hvis det da ikke fungerer er nok høytalerne ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Bare et tips: å slå telefonen av og på hjelper latterlig ofte har du prøvd det? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 10. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2015 Jeg har slått den av og på og gjort det meste som er anbefalt i feilsøkeprogrammet. Nå holder jeg på å gjenopprette, men det tok laaang tid. Og så er jeg nervøs fordi jeg ikke kunne koble til hjemmenettverket med wifinøkkelen. Oh lala. Har heldigvis en eldre Nokia og tvillingsim Er takknemlig for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 14. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Det endte med innlevering av telefon. Har heldigvis god erfaring mht service hos Elkjøp. Det er visst en svakhet med Lumia 1520 at høytalerne svikter. Så da håper jeg på fiks ferdig fikset telefon snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts