Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemmer med opplasting FTP


Benedicte

Recommended Posts

Jeg har nå prøvd å laste ned både SmartFTP og WS_FTP, men ingen av delene vil koble opp på min pc. Lurer på om jeg gjør feil? :unsure: Det stod på home.no at jeg også kunne laste opp hjemmesiden min ved hjelp av internet explorer, ved å slå inn ftp://dittbrukernavn@ftp.home.no . Men virker det?! Nei! Det kommer bare opp en feilmelding:

Får ikke tilgang til denne mappen. Kontroller at du har skrevet inn riktig filnavn, og at du har tilgangstilatelse til mappen.

Detaljer: Tilkoblingen til serveren ble tilbakestilt

Hva gjør jeg? :( får jo ikke lagt ut hjemmesiden :(

Brukernavnet mitt er klikkerhund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og lag en bedre emnetittel neste gang. Problemmer med opplasting FTP foresk.

Angående problemmet:

I ftp programmet skriver du i adressefeltet ftp.home.no

brukernavnet ditt i eget felt og passordet i et eget felt.

(overskrift er endret)

Jeg har skrevet ftp.home.no i adressefeltet, og brukernavn og passord i egne felt. Men det kommer bare opp at tilkoblingen var mislykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hm. Kommer det opp en feilmelding når du går inn på ftp.home.no ? (husker ikke hvor det var du gikk inn). Jeg får ikke engang spørsmål om passord/brukernavn, det kommer bare opp at jeg ikke har tilgang til mappen

Kjør en virus sjekk hvis du har en trojaner, de fleste virusprogrammer er rimelig oppdatert på det nyeste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...