Anemone Skrevet 30. August 2015 Rapporter Skrevet 30. August 2015 Lørdag 5. september utfordrer som kjent (?) Norsk Friluftsliv Norges befolkning til å tilbringe natten ute i naturen. Jeg tenker dra på telttur i Tromsø-området, men ingen av venninnene kan (eller vil ) være med. Nå går det selvfølgelig fint å dra alene med hunden, men det gjør jeg så ofte ellers... denne gangen hadde det vært hyggelig med selskap Er det noen Tromsø- soniser som er interessert i en felles-tur? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.