Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hunden har fleire ganger spist gras, og så sett det seg fast i munn/nase, men ho har klart å få det ut av seg sjølv. No har det skjedd igjen, men ho får det ikkje ut sjølv. Kva bruka dåkker å gjere? Tenkre jo at detkjem ut av seg sjølv etterkvart, men i tillfelle det ikkje gjer det, what to do?

Skrevet

Har hun fått gress inn i neseboret mener du? Da bør du gjerne ta en tur til veterinær for å få det ut igjen. Dersom det bare er gress i munnen hun ikke får ut, pleier eg å åpne munnen på mine og plukke det ut.

Skrevet

Har hun fått gress inn i neseboret mener du? Da bør du gjerne ta en tur til veterinær for å få det ut igjen. Dersom det bare er gress i munnen hun ikke får ut, pleier eg å åpne munnen på mine og plukke det ut.

Er ikkje sikker på kvar det sitt... Ser ingeting i munnhula, men ho går å brekk seg heile tida. Så må nok ein tur til vetrinæren imorra tidlig for å få det ut. Teite hunden.

Skrevet

Er ikkje sikker på kvar det sitt... Ser ingeting i munnhula, men ho går å brekk seg heile tida. Så må nok ein tur til vetrinæren imorra tidlig for å få det ut. Teite hunden.

Sikkert like greit å få det sjekket da ja :) God bedring :)