MiO Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Ganske artig, noen av disse blandingene... særlig golden retriever/husky og corgi/dalmatiner Klikk på hvert bilde for å se avkommet. https://www.distractify.com/bethbuczynski-dog-breed-mashups-1301473718.html Siter
Mirai Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Eneste jeg klarer å tenke med de corgiblandingene er at de ser så ekstremt tunge ut for måten de er konstruert på.. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Og dette er jo bare hysterisk gjetning fra en eller annen sullik på et rescuesenter. Der gjetter de i vilden sky. Jeg er rimelig sikker på at ingen av disse hundene er det gjort rede for hva som er blandingen. Men ALT - og jeg tuller ikke ALT med blå øyne blir tatt for å være huskyblandinger i USA. Så mye rart. Blanding av Mops og Chihuahua f.eks. - bildet viser en Petit brabancon - eller noe som ligner ekstremt på det. Siter
Mud Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Og dette er jo bare hysterisk gjetning fra en eller annen sullik på et rescuesenter. Der gjetter de i vilden sky. Jeg er rimelig sikker på at ingen av disse hundene er det gjort rede for hva som er blandingen. Men ALT - og jeg tuller ikke ALT med blå øyne blir tatt for å være huskyblandinger i USA. Så mye rart. Blanding av Mops og Chihuahua f.eks. - bildet viser en Petit brabancon - eller noe som ligner ekstremt på det. Det ER en petit. Det er jeg 99 % sikker på Brun utgave av Sharo jo.. Siter
monica_n Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 husky + chow tror jeg og er "ren" malamute, noen avler de digre.. Og golden + husky ser mer ut som noe border collie blanding? Siter
Recommended Posts