MiO Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/alicja-var-pa-jakt-etter-hundevalp-til-snnen-fant-en-gratis-pa-facebook-gruppe/3422816809.html "Alicja Stefanczyk er blitt lurt. Kraftig lurt. Hun har vært på jakt etter en hundevalp til sønnen Oskar. For noen dager fant hun en utrolig søt en på en facebookgruppen Til salgs, leie eller gis bort i Tromsø. En liten chicuahua, med adresse i Finland, skulle gis bort helt gratis av en kvinne på grunn av at sønnen hennes var allergisk." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 JA en til som ikke har fått med seg importregler og at dyr ikke er gratis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Skjønner ikke at folk går på sånt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Er bare å gratulere. Også attpåtil stå frem i avisa da.. Kondolerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Flaut at folk lar seg lure... Her er flere som innbiller seg at noen gir bort dyre rasehunder... http://www.nordlys.no/hundesvindel/slik-lurer-hundesvindlerne-deg/s/5-34-218144 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Selvadministrert skatt på eget idioti. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Skjønner ikke hvordan folk kan gå på sånt der. Og hvertfall ikke hvordan man kan sende penger til folk man ikke vet hvordan ser ut, hvor bor, hvem er osv osv! Jeg blir helt matt. En jeg vet om betalte 10000 kr for en hund i fra Polen. Hunden kom jo selvfølgelig aldri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 God norsk? Ikke google-norsk? Jaha, vi har helt klart forskjellige formeninger om hva som er god norsk, for dette er så google-translate som det går an 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Dette må vel være den typen svindel som jeg har minst i mot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 11. August 2015 Rapporter Share Skrevet 11. August 2015 Det har vært i media en hel haug med ganger. Jeg kan ikke forstå at folk enda går på disse annonsene. I det minste bør det gå opp et lys når "eier" av den "gratis valpen" ber om å få tilsendt penger i flere omganger for ditt eller datt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts