JulieJ Skrevet 3. August 2015 Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Hei Håper det er greit at jeg poster slikt her? Vi er et ungt par og en tervueren som er på leting etter leilighet fra rundt oktober-november. Tenkte jeg skulle legge ut en liten melding her siden jeg vet hvor vanskelig kan være å finne leilighet som tillater hund i Oslo, spesielt på den tiden av året Her er litt informasjon om oss: http://hybel.no/bolig/rolig-og-palitelig-par-soker-2-roms-leilighet#.Vb9yQ_ntmko Vi setter kjempepris på om dere deler eller tipser oss hvis dere vet om noen aktuelle leiligeter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 3. August 2015 Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Min gamle på Røa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. August 2015 Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Min gamle på Røa! Min gamle på røa Den er super mtp hund Anbefaler å legge ut annonse på finn med ønsker å leie, jeg fikk masse napp med to hunder og kjæreste. Bl.annet leiligheten på røa som har gått i arv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. August 2015 Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 *Flir* Jeg, samboer og tre hunder (og tidvis et helt valpekull) har også bodd i leiligheten på Røa. Hadde vi ikke kjøpt noe eget så hadde vi leid der enda regner jeg med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Haha, er denne Røa-leiligheten ledig i november da?! Jeg legger ut annonse på finn neste uke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 3. August 2015 Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Haha, er denne Røa-leiligheten ledig i november da?! Jeg legger ut annonse på finn neste uke Den er ledig NÅ! Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Den er ledig NÅ! Link Det ser jo helt perfekt ut! Men- jeg har oppsigelsestid her jeg bor nå og kan ikke få noen nye inn (leiligheten skal selges når jeg og de andre som bor her flytter ut 1.november). Er det noen som helst mulighet å leie den fra et noe senere tidspunkt? og er det høyt depositum? Leste jo at du vil ut så fort som mulig og har selvfølgelig forståelse for det, men må spørre likevel *Flir* Jeg, samboer og tre hunder (og tidvis et helt valpekull) har også bodd i leiligheten på Røa. Hadde vi ikke kjøpt noe eget så hadde vi leid der enda regner jeg med Jeg husker at jeg var såå misunnelig når du hadde den leiligheten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Det ser jo helt perfekt ut! Men- jeg har oppsigelsestid her jeg bor nå og kan ikke få noen nye inn (leiligheten skal selges når jeg og de andre som bor her flytter ut 1.november). Er det noen som helst mulighet å leie den fra et noe senere tidspunkt? og er det høyt depositum? Leste jo at du vil ut så fort som mulig og har selvfølgelig forståelse for det, men må spørre likevel Jeg husker at jeg var såå misunnelig når du hadde den leiligheten! Tror depositumet er 3 mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Depositumet er 3 mnd Men jeg vil ut nå, så november blir litt lenge. Men det går jo an å ta kontakt med huseier uansett da Send meg en PM så skal du få nummeret hennes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 6. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Vi er fortsatt på leting og så tar gjeerne imot flere gode leilighetstips Sent fra min D5803 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Legg ut annonse på finn.no Vi var i samme situasjon som dere i fjor, men I Drammen, og fikk en drøss med tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 8. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Legg ut annonse på finn.no Vi var i samme situasjon som dere i fjor, men I Drammen, og fikk en drøss med tilbud. http://www.finn.no/62701614 krysser fingrene! Sent fra min D5803 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts