Gå til innhold
Hundesonen.no

Akutt slikke og oppkast.


Recommended Posts

Har forsøkt å ringe dyrlegen i dag, men kommer ikke igjennom hverken på den ene eller den andre akutt klinikken.

Vi passer på ei som eter alt, hun har som hobby å ødelegge ting. I dag på langtur var hun veldig veldig løs i magen. Jeg ble bekymret, hun har slikket min mann masse i dag og i går, og nå fikk hun skikkelig slikkebyge. Og kaster opp hår og pølsebiter fra den siste treningsrunden. Hun har spist normalt ellers.

Hun slikker desperat på gulvet, min mann tok henne nettopp med ut for å bevege litt på henne siden hun virker dårlig. Hun har mest sannsynlig spist noe. Og vi er smått bekymret. Skal vi bare fortsette å forsøke å nå dyrlege?

Sent from my D6503 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det an. Gi henne godt med vann. Faste til i morgen kveld, evt til dere synes hun virker normal igjen. Dersom dere kan spørre eier, gjør det. Hør om det er normalt for henne å slikke sånn. Litt løs i magen noen dager går fint, selv om det er ubehagelig selvsagt. Og sørg for at hun ikke får spist noe annet rart.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...