Gåsa Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Størrelse s ( 45-75 cm) veldig store i størrelsene. Kun brukt på 2 korte turer. Nypris : 500,- selges for 350,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Kan du legge inn bilde? Mulig jeg er int om du ikke har fått solgt den innen en mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 30. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Jeg fikk verken til dele link eller legge ut bilde! Det er nå den "standard" selen deres den uten brystplate. Jeg liker den godt men,må bare innse at kjøpe seler i vanlig butiker ikke fungerer til frøkena her! Må lage på mål til hun gitt. Denne så veldig bra ut i butikken men,passer ikke nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Sender deg pm når jeg har fått stipend, sånn for å høre om du har fått solgt den. Vil gjerne prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 30. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Virker ikke store interessen så langt ialefall! Har lagt den ut 5 plasser kun du som har svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2015 Er det denne? http://www.tropehagen.no/display.aspx?menuid=-1001&prodid=144&mobil=ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 31. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2015 Ja! Takk for link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts