Justisia Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Tenker på typer som i denne linken HER Jeg er nesten helt sikker på at jeg har sett slike for salg i Norge, på stand et sted, men husker ikke hvem som solgte. Om det var norske forhandlere eller om det var i forbindelse med D4A. Noen tips? Ser etter labrador, helst svart. edit: slike store figurer til å ha i hagen. Fant en super skjønn en fra Designe Toscano, må bar se om man kan få tak i den i Norge til en ok pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 De har jo Schleich-figurer i de aller fleste lekebutikker. Ganske sikker på at jeg har sett svart labrador. Edit: Fikk opp noen da jeg søkte på Schleich black labrador på ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Tviler på det er Schleich-figurer hun er ute etter, de er knøttsmå i plast. Sandicast som på øverste linken er i gipslignende materiale. Jeg anbefaler Ebay, der finner du MASSE. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 La ikke merke til størrelsen, jeg, sorry! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Sjekk også ut Etsy.com 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 De fleste jeg har av litt størrelse, er kjøpt i Sverige Men ikke sikkert at de har så mye der lenger Ellers er nok Ebay, som er nevnt, er greit sted å sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Linio.no har noen figurer. Schibsted sin nettbutikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts